Ett gott skratt

Jag fick ett skrattanfall på jobbet som heter duga. Det var när en man kom fram till kassan och sa " Hej, jag skulle vilja ha en Harry Boy för 100kr med VG tillägg... VG som i vinstgaranti", fnissandes slog jag in en Harry Boy på datorn och gav honom bongen. Efter honom kom en kvinna fram och sa "Jag vill också ha en såndär som han, en Harry med vinstgaranti, kostar det extra?", skrattandes berättade jag för kvinnan att mannen framför skämtade och att man inte kan få vinstgaranti på Harry. Kvinnans ansiktsuttryck i det skedet var obetalbart, man skulle haft en kamra i fickan och fotat det. Herre jösses vad hon skämdes, helt röd i ansiktet köpte hon en Harry Boy utan VG och småsprang därifrån.

Ett gott skratt förlänger livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback