Bättra på löpsteget

Jag var inne på Julias blogg nyss och såg att hon skrev om Tjemilen och Vårruset, utmaning eller vad!? Nu känns det bara som att jag kommer att bli tvungen att springa dessa lopp bara för att jag läst det och fått det på hjärnan, typiskt dig Julia, typsikt! Men det kan ju bli spännande om jag väl kommer till starten. Dags att börja träna seriöst nu kanske?! Man kan ju anmäla sig som lag också och kämpa tillsammans, någon som vill hänga på?

Nu kurrar magen, dagens middag blir pasta med köttfärssås och riktigt stor härlig sallad till.

För att som är nyfikna finns det massor med bilder upplagda på fejjan (Facebook). Allt från Fjällen -07, Midsommar -07, Milano -07, Studenten och nyår. Varsågoda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback