Spinning

Dagen har varit lärorik. I skolan fick vi lära oss att instruera oerfarna människor på gymmet. Det är väldigt bra att kunna berätta för människor att det kanske står på fel sätt eller svankar för mycket när det gör olika övningar. Vi slutade ganska tidigt och då åkte jag hem, åt lunch, pluggade och kollade på mixstafetten i skidskytte som inte gick så bra för sveriges del. Kvällstimmen har jag tillbringat på Flexgym där jag körde ett sjukt bra spinninpass följt av core. Det finns inte att jag inte kommer att ha otroliga smärtor i rygg/mage i morgon, å andra sidan är det lite små skönt ibland.

Nu ska det repeteras fysiologi en sista gång och sedan falla in i djup, efterlängtad, sömn. Godnatt i förskott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback