Skratt kväll

Kvällen på Norra Brunn Comedy var underbar, vissa får ju verkligen till sina skämt. När Johan Rhenborg ställde sig på scenen var han till en början rätt tafatt, men efter cirka 5 min skrattade jag och Ida ikapp. Jag skrattade så mycket att jag knappt orkade stå på benen. Hade jag suttit hemma framför tv:n och sett samma show hade jag troligen lagt mig ner på golvet i fosterställning och skrattade tills jag inte orkat mer, men när man äte sådär offentligt måste man ju berhärska sig. Det är ju lite typsikt! Roligt var det i alla fall. Nu sitter jag och bloggar hemma hos Alex, dags att sova lite och ta igen lite sömn. Idag är det förresten alla hjärtans dag. Grattis, eller vad säger man?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback