Kvällens planer

image569

Dagens middag blir sushi tillsammans med syrran och hennes kompis Carro. Nu börjar Let´s Dance som jag ska titta på en stund innan jag blir utslängd från vardagsrummet då syrran och hennes vänner ska kolla på film. Utslängd och utslängd kanske är ett grovt ord i sammanhanget, det var snarare så att jag avstod från att deltaga i filmtittadet då jag fick reda på att det ska se Titanic. Inte riktigt my cup of tea, om man säger så! Jag kommer då att fly in på mitt rum och fortsätta kolla på Let´s Dance. Senare ikväll kommer Alex förbi och då får man se vad vi hittar på. Nu ska det i ala fall bli skönt att lägga pluggböckerna åt sidan och njuta av sushin och denna fredagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback