Kärlek vid första ögonkast

Ansiktsbehndlingen idag var jätte skön, eller ibland gjorde de ont som fan men den slutliga ansiktsmassagen var gudomlig.

Efter behandlingen mötte jag upp Ida, vi åkte hem till mig och pluggade flitigt i ca tre timmar. Vi gick igenom alla instuderingsfrågor och svarade på de vi kunde. I morgon är det genomgång av instuderingsfrågorna så då lär vi få alla svar.

Ikväll har jag vart och kollat på tennis, det var pappa, Alex och Göran som spelade. Göran jobbar för klockmärket
Epoch och visade mig lite olika modeller från deras katalog. Jag föll handlöst för en klocka full med diamanter, det var kärlek vid första ögonkastet. Just den klockan fick kronprinsessan Viktoria i födelsedagspressent.

Nu är vi hemma hos Alex, vi har precis ätit korv stroganoff med ris. Inget bra på tv ikväll, får hitta på något annat att roa oss med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback