Tjejmys med Katarina

Först och främst vill jag bara säga ucsh vilket oväder vi har, blä!
Idag på min lediga dag har jag bara tagit det lungt, hur härligt som helst. Laddar upp batterierna inför Motala helgen som börjar redan på onsdag. Ska åka dit tillsammans med
Ida och det kommer bli grymt kul att träffa gamla vänner igen. Tror det är någon form av festlighet uppbokat varje dag fram till på söndag då vi åker hem igen. Kan knappt bärga mig!
Under kvällen har jag vart med Katarina, världens mysigaste tjej. Man kan verkligen vara sig själv med henne! Vi handlade massor av god mat och godis och åkte hem till henne. Där satt vi och åt, kollade på film och pratade... en riktig tjejkväll helt enkelt!

We have awful weather here in Sweden right now, rain and storm... uuuh!
I haven´t been up to anything special today, just charging the batteries for a long weekend in Motala! Im going there with Ida, and its going to be so nice seeing everybody again. There will also be some kind of event or/and a party every day from wednesday til sunday. Can´t wait!
I spend this evening with my dear friend Katarina, she´s so great. With her you can totaly be youself! We cooked and ate dinner together, watched a movie, ate a lot of candy and had a great girltalk. Just what I needed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback