Triathlon

Kom precis hem från dagen träningspass på F&S. Passet hette "triathlon" och det namnet berör mig djupt i själen så jag var bara tvungen att prova på vad det kunde vara. Från kl 14.00-16-30 körde jag, Julia, Jörgen och ett par tappra själar till; gympa, skivstång och spinning. Halleluja vilket pass, trött i varenda muskel från gastrocnemis nere i vaderna till biceps bracii och deltoideus i armar och axlar (inte att förglömma lungorna, puuh).

Nu är det en efterlängtad dusch som gäller (har inte tävttat håret sen i fredags, bläää!), sen blir det bio på sönder med älsklingen och hans kollega Robin med flickvän. Har träffat både Robin och Anna förut så det ska bli super härligt att träffa dem igen + att vi ska se
Mikael Håfströms nya triller/skräckis 1408.

Längtar skita mycket till på tisdag för då ska jag och min mysiga kusin Victoria gå på bio. Vi ska se filmen alla talar  om och som ligger etta på biotoppen nämligen Råttatouille. Visst ska det bli kul gumman?!


image403 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback