Sun is shining

Väldans vad det blev vackert väder idag, det bara slog om till sol på ett kick. När jag traskade iväg till plugget tidigt i mårse var det endast 2ºC ute. När jag trampade hemmåt efter skolan så var det så varmt att jag fick ta av mig både scarfen och västen. Likie!

Nu blir det lite mer studier, ska läsa ett kapitel om idrottshjältar.
Senare ska jag försöka skriva lite mer på min A-uppsats.
Ikväll ska jag till jobbet för det är tydligen något superviktigt möte som alla måste vara på med.

Stegräkning
Tisdag den 2/10 blev det ca 4600 steg (premiär dagen)
Igår den 3/10 knatade jag ihop hela 7782 steg (lite mer rutinerad andra dagen, körde ett ki box pass)
Idag har jag hittils gått 7588 steg (Stegen bara rusade iväg när jag valde att gå till alléplan istället för att ta bilen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback