One hit wonders

Imorgon börjar jakten på 2007 års stora Idol på riktigt. Då är det veckofinal med temat "one hit wonders", detta är vad Idolerna har valt att sjunga:


Daniel - You´re the voice  (John Farham)
image369


Sam - She´s so high (Tal Bachman)
image370 


Andreas - I wanna know what love is (Foreigner)
image371 


Christoffer - Baby I love your way (Big Mountain)
image372 


Mattias - Would I lie to you baby (Charles and Eddie)
image373 


Patrizia - Runaway train (Soul Asylum)
 image374


Anastasia - Sleeping satellite (Tasmin Archer)
image375 


Gathania - I´m walking on sunshine (Katrina and the Waves)
image376 


Marie - Baby love (Mother´s finest)
 image377


Amanda - Tainted love (Soft Cell)
image378 


Evelina - I am the one and only (Chesney Hawkes)
image379 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback