Onsdagsmorgon

Känner mig inte på topp idag, kan inte sätta fingret på vad det är men det måste vara något stör/irriterar/tynger mig. Kanske är det snökaoset, kanske att det är så mycket i skolan, kanske är det att jag har underprioriterat vännerna eller helt enkelt att ingen har svarat på min sk. kontaktannons igår. Ingen vill följa med mig till solen. Har ett par extra ess i rockarmen att ta fram och tvinga med mig på en semester.

Nu är jag i skolan och väntar på Ida, vi börjar inte förrän kl 13.00 men vi ska vara duktiga och plugga lite fysiologi.

Ett stort grattis till simmaren Stefan Nystrand som igår satte nytt europarekord på 100m fritt i Eriksdalsbadet.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Klart man vill åka till solen, men det spricker på några punkter. Jag är lite äldre än dig (olika uppfattningar om vad som är kul), jag är på något sätt släkt med dig men vi har aldrig träffats. Dessutom har du inte en boyfreind som kan åka med?

Men ärligt talat, den här snön. Den tar knäcken på en. För varje år som går så blir det tyngre och tyngre att vara med om att det snöar. Det är inte roligt längre... alls... Jag kan faktiskt inte se en enda fördel med snö.

/Thomas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback