Galet skön lärare

I kursen Fysiologi 1 som vi läser nu har vi en riktigt skön lärare/föreläsare. Han heter mr Tonkonogi, har varit med i det ryska judolandslaget. Han har den där sköna ryska bryningen när han pratar, ni vet som Peter Storamre i Armageddon?! Den där Tonkonogi är en väldigt vis man och har riktigt bra föreläsningar och kan väldigt mycket om fysiologi och träningslära. Förutom att vi exepelvis får lära oss om hur blodets kretslopp fungerar när vi utför ett visst arbet får vi också lära oss om hur man bäst dopar sig utan att bli upptäckt, insider information om hur mindre duktiga sverige är på att upptäcka/testa doping och hur man tar livet av någon utan att lämna spår efter sig. Helt galet men roligt att han kan väva in sådana allvarliga aspekter i sina tunga föreläsningar, det lättar upp lite.

Så summan av kardemumman; bråka inte med mig för jag sitter på information om hur jag kan ta livet av dig utan att bli upptäckt!

Kommentarer
Postat av: Emelie G

Jag har också Tonkonogi =)

2007-11-18 @ 20:59:51
Postat av: Michail Tonkonnogi

Så jag pratar som Peter Stormare :-)? Det är inte dåligt, jag tycker han är cool. Kul att du tyckte om föreläsningarna. Lycka till!

2009-02-12 @ 17:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback