Uppe med tuppen

Tuppen har nog vakant för länge sen men det känns tidigt att kliva upp strax innan åtta på en lördag. Det är träning som gäller och först ut kl 9.00 är det simning. På schemat står det 1000m och det är för att väcka musklerna tills imårn. Efter det ska jag göra klar cykeln inför tävlingen och sedan ge mig ut och rulla lite och se så att allt fungerar. Sist men inte misnt ska jag springa lite korta snabba intervaller i samband med cykeln för att få in känslan. När träningen är avklarad ska jag packa och göra matsäck inför söndagens tävling. Eftermiddagen ska jag ägna åt att sola lite om det fortfarande är fint väder och allmänt bara slappa. Vid fyratiden ska jag till Elin och hjälpa till att baka tårtan till överraskningsmiddagen för Rebecca. Ska bli så mysigt att avnjuta en god middag med tjejorna ikväll men jag blir inte långrandig, redan vid tiotiden (har satt upp "gå-hem-senaste tid") ska jag hem o sova ut till tävlingsdagen.

Det är min lördag. Vad ska du göra idag?


Kommentarer
Postat av: Thomas

Ja du, min lördag består av spela på min nya (gammla gitar, tillverkad 1965) sedan är det iväg till min far och spendera lite tid där på hans födelsedag.
Sedan hem och skriva alla dessa inlägg och debatter som jag ligger efter med. Tjejen jobbar idag så det är lugnt annars. I morgon ska jag/vi ut till en kamrat i Tungelsta och grilla korv.
Lagom avancerat.
Lycka till på tävlingen! Håll Flachsbinders fana högt!
Trevlig helg
/Thomas
Ps, Gå gärna in på min sida och kolla. Lite nytt där. Skriv gärna en rad i gästboken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback