Sötnosarna

Vilken härlig kväll det har varit. Träffat tjejorna och det känndes underbart. Malin och Anna träffade jag precis innan de reste iväg men Elin har jag inte träffat sen förra sommarn. Och vilken sommar sen... ! Vi hade så mkt att prata om så timmarna bara flög iväg. Dock kände Malin och Anan av tröttheten som fortfarande inte hunnit vänja sig vid svensk tid så vi får fortsätta med babblet imårn. Tur för mig som ska upp och träna kl 9.00. Imårn kväll ska vi fira Rebecca som fyllde 20år i april, det blir en liten överraskningsmiddag för henne hemma hos Elin. Tjejorna ska sedan ut och dansa gärnet på någon av stans "alla" klubbar, då passar jag på att smita hem och sova. På söndag ringer nämligen klockan redan vid sextiden då jag ska upp och tävla i Västerås.



Malin - Anna - Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback