Sevärd spindel

Har ni inte redan spanat in den nya spindelmannen filmen tycker jag att det är på tiden. Jag var och såg den ikväll och jag måste erkänna att den var ritkigt bra. Inte för att jag är något spindel-freak men det var defenitivt bättre än de två föregående.

Innan biobesöket körde vi triathleter ett 3000m löptest på IP. Det gick helt ok, men jag är inte överväldigad. Hade väntat mig ett litet bättre resultat, men nu när resultaten dröjer är det bara att bita ihop. Det finns inga genvägar när det gäller idrott och träning. Efter 7½ varv på IP och 12:50 min senare kunde jag konstatera att varken benen eller lungorna var på min sida idag. So keep on traning.

Imårn kommer jag hem till sthlm. Ska bli skönt, längtar så! Nu ska jag krypa ner i sängen, har simträning kl 7:45 imorgon bitti. Hörs imårn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback