Jag är bara för mycket

Hände en liten incident nyligen mellan mig och SJ som ledde till att jag ringde till min lilla pappi med de största krokodiltårarna. Incidenten handlade om en biljett till Sthlm imårn som tog slut, fast det slutade med att den inte hade det. Fel av mig! Hur som helst var det skönt som bara den att få gråta ut, verkligen inte min dag idag. Pappa han bara skrattade åt mitt lilla missöde, jag e så söt när jag blir sådär lessen för aboslut ingenting. Jag har kommit på att jag kan vara en aningens för dramatisk, ska försöka sluta upp med det. Good luck!

Nu ska jag gå och möta sötingen Elin som har varit och solat på Feelan, vi ska ta en promenad och så hoppas jag på att vi går förbi Video Ett och hyr en bra rulle. En rolig en så jag kan muntras upp till helgen.


TIPS! Vid bokning av tågbiljett hos sj.se råder jag er alla att lungt och metodiskt gå igenom alla stegen för att inte missa något eller förhasta sig. Har du ett bra tålamod, vilket inte jag har en gnutta av, kan jag garantera att det löser sig. I 9 fall av 10 är det, som mamma brukar säga, SBS och alltså inte fel på SJ. Fast det är hur som helst för sablans skönt att skylla på någon annan eller något annat, eller hur?

SBS = Skit bakom spakarna

Kommentarer
Postat av: Lio

du hade tur :)
allt löser sig bra ibland


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback