I <3 shopping

Oj va skönt det var att komma hem till sthlm. Andas lite ritkig city luft, I likie! Här följer en kort rapport om vad som hänt de senaste dagarna.

Onsdag 16/5
Kom till sthlm, centralen, kl 19.30 där älsklingen stod och väntade. Efter ett kärt återseende hämtade vi upp Erik och Matilda och drog oss in mot hötorget. Vi avnjöt en god middag tillsammans innan vi gick och såg Blades of Glory på bio. Super kul film!

Torsdag 17/5
Igår på förmiddagen var jag lite med mamma. Vi åkte till centrum och köpte present till Pernilla och sedan åkte vi och tränade med Katja på Bailine. På eftermiddagen/kvällen avr mormor och morfar hemma hos oss och åt middag. Det bliv morfars favvis nämligen grillspett, min morfar har verkligen god smak :)

Fredag 18/5
Idag började Alex jobba kl 10 så jag passade på att följa med honom in till stan då. Gick runt lite och strosade för mig själv tills Hanna kom in och gjorde mig sällskap vid 11 tiden. Vi hade verkligen hur mkt som helst att prata om efetrsom vi inte setts på sjukt länge. Super härligt att träffa henne. Jag passade även på att shoppa loss och kom hem med två par skor, ett par jeans och ett solbrills fodral. Och så en hemlig grejj som jag tyvärr inte kan säga här på bloggen eftersom personen i fråga garanterat kommer att läsa detta (ni kan ju alltid fundera på vad det är för dag nästa helg!?).

Nu sitter jag nere på kontoret och väntar på att mina kusiner ska komma hit och grilla med oss. Har precis dukat klart bordet och vikt de limegröna servetterna så tjusigt. Tyspiskt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback