Bedrövad eller förbannad, välj själv?!

Ni kan inte förstå min besvikelse idag när jag "bara" fick VG på projektarbetet. Fy vad lessen jag blev! Allt arbete är i stort sett förgäves, vad hjälper ett VG mig? Jag blir så besviken på vissa lärare, innerligt besviken. Det skiljer stort mellan lärare när det kommer till bedömmning av arbeten, vissa lärare borde faktiskt inte få vara lärarer. Helt serriöst, vissa lärare suger. Skönt det ska bli att slippa dem!!!!! Har så många exempel på felbedömda arbeten från både mig och mina vänner att det är skrämmande, om ni bara visste.

Tur är det i alla fall att livet inte går under bara för att detta. Ska först bryta ihop ett par timmar och tycka illa om vissa människor sedan ska jag resa mig från askan och gå vidare som en bättre människa men bättre egenskaper än de där "vissa människorna" som bedrövligt nog är pantade i hela kroppen.

image196
Denna bild tillägnas alla dummisar därute, hoppas det blir en rejäl blåtira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback