Visning

Alla har ju inte haft möjligheten att besöka mig i mitt "nya" cribb i Motala. Har iof bott här i snart fyra år så shame on you! Anyway, nu tänkte jag visa er lite exklusiva bilder från den lägenhet jag bott i ca 2,5år. Enjoy!

Entrén/Hall

Det är här jag hänger av mig min jacka och sparkar av mig mina skor

Badrum

Väldigt lyxigt badrum med utrymme för all the girl stuff you can imagine (och det krävs plats må jag lova, mycket plats!)

Köket

Välutrustat IKEA kök med hög behaglighet att laga mat i (OBS! Ingen måltid äts i detta rum)

Vardagsrum

I detta allrum görs precis allt: det äts, kollas på tv, pluggas, pratas i telefon, spelas spel osv.

Sovrum

Här är den skönaste sängen ever och man kan nog säga att detta rum också är ett litet walk-in-closet. Likie!

Så nu har ni sett mitt cribb och det är dags för er att läsa nästa inlägg... Bye
(Hur MTV var inte detta!? hahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback