Kan man plugga ihjäl sig?

Snart får jag spader och svimmar. Vart kom allt plugg ifrån och hur kunde det komma samtidigt? Projektarbetet är det fullt ös med, och har vart en tid, samtdigt som jag vänstrar lite med arbetsproverna till Konstfack på sidan om. Nu har vi tydligen kemiprov på G och då ska vi inte tala psykologi och historia uppgifterna som snart ska vara inlämnade. Vart ska jag sluta någonstans? Kommer jag över leva detta? Jag borde vara vara super lycklig att allt detta börjar lida mot sitt slut då studenten är nära, jag borde liksom se ljuset i tunneln... men no no! Bäcksvart är det i tunneln, helt j*vla kolsvart. För som ni alla vet är ju studenten så snart som om drygt tre månader och hur i hela denna världs ska jag hinna?

Detta är Sandras största problem i livet, fatta vilka I-landsproblem det finns...
(back to the books)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback