Gentlemanen

Dagens ärenden gick som på räls. I stan hittade jag ett par simglasögon som får duga under de två veckorna i spanien och besöket på nyöppnade Gina Tricot blev en besvikelse. Hur stor kan butiken ha varit, som en liten skrubb?! Nä nu överdrev jag lite kanske men det var inte alls något märkvärdigt, inte alls som alla här i Motala har pratat om. Å andra sidan har ingen av dems ett hur världen ser ut... ursäkta mina fördommar!
Att hämta ut alla mina paket på posten var en historia i sig. Glider in på ICA Maxi med mina "uthämtnings-lappar" och ger dem till killen bakom disken. Han tar goooood tid på sig att leta fram mina fyra paket á 3-4kg, jag blir nästan stressad, bara för den sengångaren har all tid i världen! Kort därefter ändrar jag helt uppfattning om killen då han såg min plågade min när jag försökte få med mig de otympliga paketen ut. Jag råkar nämna att jag har "världens tur" som ska frakta hem allt på cykel och då blev han inte sen med att ta tre av paketen och hjälpa mig ut ur butiken. Such a gentleman, lär er av honom killar! På något konstigt vis kom jag i alla fall hem och här nedans er ni det spännande inehållet:

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback