Dagen startar med en liten lista

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?
- Envis.
När är du lycklig?
- Vid många tillfällen men oftast när saker blir som jag vill.

Vad ville du bli när du var liten?
- MC Polis.

Vilket är ditt starkaste minne från barndomen?
- När jag inte kunde somna smög jag ofta över till storebrorsans rum där jag fick sitta och kolla på när han (och ibland hans polare) spelade dataspel. Behöver jag nämna att det var läskigheter som spelet 
Doom.

Vem var ditt livs första stora kärlek?
- Mitt livs första kärlek var alla killar i klassen när jag gick på lågstadiet. Men mitt livs stora kärlek är Alexander.
När sa du "Vet du inte vem jag är" senast?
- Kan inte minnas att jag någonsin sagt det.

Vilken har varit den värsta dagen i ditt liv?
- Den kan eventuellt komma att inträffa någon gång i sommar, mellan den 11-17 juli, då antagningsbeskedet till högskolan kommer och det står att jag inte kom in på Konstfack eller KTH.

Vad handlade ditt senaste utbrott om?
- Vilket av dem? Haha..

Vilken är din värsta skräck?
- Att jag inte kommer att hinna med alla mina drömmar innan jag dör. Tiden går så sjukt fort och drömmarna är så sjukt många.
Vilken är den sämsta affären/köpet du gjort?
- När jag blev lurad att byta bort mitt allra finaste bokmärke, en jätte vacker ängel, mot en påse kulor så jag kunde spela kula med killarna på rasten.
Vad är det mest slösaktiga du gjort?
- Jag blir alltid slösaktig när jag känner att det är dags att, "för en gångs skull", skäma bort mig själv med en shoppingrunda.

Hur vill du helst transportera dig?
- Något som är bekvämt och går snabbt.

Vad är det närmaste döden du kommit?
- Jag skar mig på ett trasigt glas när jag diskade och det bara sprutade blod ur tummen (första gången jag såg en blodfontän). Jag blev så chockad att jag bara stod och stirrade på tummen och allt blod innan jag återfick kontrollen och metodiskt började tänka hur jag skulle gå tillväga för att överleva. Jag ville inte dö där och då! Jag tog en kökshandduk för att föröska stoppa blodflödet och sprang över till min granne som är sjuksköterska. Hon tog sig en titt på tummen medan jag kände att det var dags för mig att svimma, tror jag till och med frågade något i stil med om vi behövde åka till akuten och sy. Tydligen räckte det med ett litet litet tryckförband. Sedan knallade jag hem och fick ett hysteriskt skrattanfall åt min omplåstrade tumme som såg ut som en vit banan. Lääskigt!

Vilken är din största last?
- Mat i alla dess mängder och shoppingbegäret.
När googlade du ditt namn senast, och varför?
- Brukar göra det för att snabbare komma till bloggen.
Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
- Hämskt att behöva erkänna men det var nog Savannbyxorna någongång i början av högstadiet.
Vem är den mest kända människa du talat med och varför?
- Jag tror inte att jag pratade med någon känd person, inte vad jag kan remeber iaf.

Vad smugglade du in i landet senast?
- Jag är ingen smugglare.

Vilket är det värsta kok stryk du fått?
- Stryk? Skulle i så fall vara med syrran då vi bråkade när vi var små... men då var det mer bitas, rivas och retas.
Vilket är det märkligaste sms du fått?
- Ett väldigt pinsamt sms som någon jag känner skickade till fel person, dvs mig.

Har du nån gång blivit förföljd?
- Jag hade en stalker i högstaidet som på något konstigt vi alltid befann sig i samma rum som mig och som skickade både kärleksbrev och brev där han undrade om jag ville gå på balen med honom. Ehh behöver jag säga att jag redan bestämt mig för att säga nej då han stavade fel på balen, han skrev ballen. Nej jag ville inte gå på ballen med honom!
Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
- Första Harry Potter boken.

Vad skäms du mest för hos dig själv?
- Att jag kan råka vara lite dum blondin ibland och komma me de mest dummaste komentarerna.

Vad irriterar människor sig på hos dig?
- Jag vet inte om människor irriterars sig så mycket på mig, inte vad jag vet, men däremot kan jag verkligen irritera mig på människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback