Stackars

Igår kände jag verkligen skadeglädje då jag läste att det skulle regna idag fredagen den 1 juni 2007. "Alla" tar studenten idag, förutom jag. Men nu när jag ser att regnet står som spö i backen känner jag med alla stackare som har köpt en söt vit liten klänning och måste dra på sig värsat fula regnjackan eller dölja sin fina mössa under ett paraply.

Om det skulle regna torsdagen den 14 juni 2007, alltså på min efterlängtade studentdag, så vill jag inte ta studenten helt enkelt... då vill jag skjuta upp det ett år till! Haha nää jag bara skojja, men fatta va misslyckat och stå där på skolgården med vita gummistövlar och regnet forsande ner längst den svarta mössskärmen.

Här med har jag, Sandra, blivit en officiell Regn Hatare. Snälla why kan inte regenet regna där det behövs, som typ i öknen eller i länder där människor och djur behöver massor av vatten i sina brunnar och bäckar. Why?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback