Student- och födelsedagspresenter

Äntligen är det dags att tillkännage vad jag fick i student- och födelsedagspresent.


Studenten den 14/6 -07
♥ Money, money, money!
♥ Ansiktsbehandling lyx
♥ Decléor produkter
   (Cleaning Milk, Tonifying Lotion, Aromessence Néroli, Moisturising Cream och Essential Balm)
♥ Berlock med studentmössa i guld från Pilgrim
♥ Kudde med kaniner
♥ Två ljuslyktor
♥ "Koppla av" CD + ljus
♥ Presentkort på 600kr som gäller i hela Farsta Centrum
♥ Champange
♥ Massor av Gossedjur


20 årsdagen den 7/7 -07
♥ Prova-på-dyk från Liveit.se
♥ Crazy Heart halsband från Efva Attling
♥ Ängla vingar örhängen, i sammarbete med röda korset, från Efva Attling
♥ Presentkort på NK, 500kr
♥ Presentkort på H&M, 400kr
♥ Svart lack nessesär från H&M
♥ Lipgloss med solskyddsfaktor 15 från Biotherm
♥ Halsband från Pilgrim
♥ Armband från Pilgrim
♥ Berlock med fyrklöver i guld från Pandora
♥ Ring från utlandet
♥ Sex and the City- boxen
♥ Produkter från M.A.C 
(4st pigment i färgerna Frozen White, Pinked Mauve, Naval Blue och Dark Soul - 2st ögonskuggor i färgerna Naked Lunch och Satin Taupe - Rouge Melba - Lippgloss Venetian - Puder Matte Bronze)
♥ Rosa jordgubbshalsband med klocka från Kyssjohanna
♥ Ansiktsbehandling på 90min
♥ Halsband från Baglady
♥ Hope halsband från Evfa Attling
♥ Orkideér
♥ Rosbukett med liljor
♥ Pengar



Sist men inte minst fick jag en underbar kombinerad student och födelsedagspresent, se nedan, av min älskling Alexander.
 


Tusen tack för underbara presenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback