Hola amigos

Om drygt två månader sticker jag iväg, med triathlongymnasiet, till Mallorca på läget. Mucho skojj! Vi åker den 29 mars och kommer tillbaka, vältränade och förhoppningsvis bruna, den 12 april. Jag är alltså borta över påsken. Undra om det finns påskharar i Alcudia?
Vi kommer att träna två veckor intensivt med mycket inslag av
cykel då det finns massor med berg att bestiga på Mallorca. Här är exempelvis en bild på hur en serpentin slingrande väg uppför ett bärg ser ut, alltså den vägen vi cyklar upp. Det är grymt häftiga upplevelser ska ni veta gott folk. Jag vet eftersom jag vart och cyklat på mallorca två veckor varje år de senaste fyra åren. Denna resa blir, troligtvis, den sista tillsammans med triathlongymnasiet. Därför ska jag passa på att njuta extra mycket!
I år kommer vi att bo på ett kanonställe lite utanför Alcudia som heter Bluebay. Vi kommer att bo två och två i bungalows som är 1:a klass kvaliciferat. Fler fördelar är den tempererade 25m bassängen som finns på området samt nära till bra löpvägar och cykelvägar/berg. På hotellet blir vi också serverade frukost- och middagsbuffé, jippi! Man orkar ju verkligen inte ställa sig och laga mat när man tränat ett antal pass under dagen.

Ska bli kalas att komma iväg lite under våren samt att komma tillbaka snygg och fräsch lagom till studenten!

Kommentarer
Postat av: Mary

fan vad kul :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback