List(a) - javisst!

10 favoriter:
Färg:
Rosa
Mat: Den blir klurig eftersom jag älskar nästan all mat
Band: U2, Nirvana... you name it!
Film: Fick hjärnsläpp nu men Armageddon är en kanon rulle
Bok: Den vita Masajen
Sport: Triathlon
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Äter inte så mycket glass men gammaldags vaniljglass (med tillbehör) är gott
Tid på dygnet: Varje minut

9 för tillfället:
Humör: Glad med inslag av trötthet
Smak: Apelsin
Kläder: Rosa mysoverall
Bakgrund: Va? Vaddå bakgrund?
Nagellack: Natural
Tid: 20.24
Omgivning: Lugn och stilla
Irritationsobjekt: Allt jäklans plugg (...snart studenten... snart studenten....snart studenten!)

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Angelica
Screen name: ?
Husdjur: Poppande bönor... haha eller min kanin Stampe
Piercing: 6-7 år
Förälskelse: Robin
Musik: Godnattsång
Bil: Godisbilar
Kyss: Bakom gardinen i 2:an, men med vem minns jag inte ;P

7 senaste:
Cigarett
: I don´t smoke
Mat: Klyftpotatis med köttkryta
Dryck: Vatten
Biltur: I förrgår
Kyss: Igår
Spelad låt:
The Fray - How to save a life
TV-program: Vänner

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Ehh nej
Badat naken: Absolut
Varit med på TV: Japp
Kysst någon du inte känner: Kanske de...

5 nej tack:
Kläder: Utsvängda jeans
Mat: Något som smakar mindre bra
Musik: Heavy metal
Dryck: Red Bull
Personlighetsdrag: Dryga och katiga personer

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Spelade Theme Hospital
Du kan höra just nu: Tv:n
Du inte kan leva utan: En hel massa saker
Du gör när du har tråkigt: Bloggar, pratar i telefon, läser en bok, kollar på tv

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mamma och Alexander
Du tycker om: Baby
Du inte gillar: Får man bara säga en? haha, så hatiskt av mig

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår of course

1 önskan: Att få chansen att uppfylla alla mina drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback