Regnrusk

Fy fabbe vad trist det är med regn, dock fick jag användning av mina gummistövlar vilket man i och för sig kan se som possitivt?! Efter en hektisk morgon/förmiddag kom jag tillslut till skolan och vi tjejor studerade flitigt och skrev svar på alla seminariefrågor. Skönt att lägga i från sig det.

Jag tror inte att mina läppar är gjorda för att bo i sverige, dom har börjat fnasa sig något enormt. De är ett skämt vad de är klimatkänsliga. De bildas äckliga vita "fnas-rester" på läpparna, bläää. Funderar serriöst på att verkligen gå in för miljön och bli klimatsmart för mina lära läppars skull.

I tunnelbanan påväg hem från skolan, mellan östermalms torg och slussen, satt det en tjej och målade naglarna. I tunnelbanan! Lackets kulör låg åt det beiga hållet men ändå så kan ni ju tänka er hur kladdigt det blev runt om nageln. Tjejen hade förvisso lätt blivit min idol om hon hade lyckats måla ett perfekt lager lack i den skumpiga miljön hon befann sig i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback