Kramas mera!

Lägg ett bud och vinn en kändiskram. Det är ett sammarbete mellan blocket.se och Röda Korset som auktionerar ut kändiskramar. I Sverige kramas vi tydligen för lite och det vill Röda Korset sätta stopp för.
Om de ändå ska auktionera ut kramar kan de ju lika gärna auktionera ut kramar på A-kändisar inte B-kändisar, jag skulle då inte betala för att få krama några av nedstående "kändisar". Nu veta jag att jag låter värsta pessimistisk till insiativet men hade
Mikael Persbrant, Daniel Karlsson från Idol, bandet Mando Diao, Anders Wendin eller liknande varit med på listan hade mitt intresse väckts betydligt mer.

image445

Helen Sjöholms högsta bud: 4300:-
Dogge Doggelitos högsta bud: 2700:-
Peter Harrysons högsta bud: 2007:-
Linda Isacssons högsta bud: 5000:-
Magnus Härenstams högsta bud: 2100:-
Lasse Berghagens högsta bud: 3000:-
Malin Berghagens högsta bud: 5000:-
Christer Sjögrens högsta bud: 4000:-
Gunde Svans högsta bud: 2400:-
Lotta Engbergs högsta bud: 6000:-

Budgivningen avslutas fredagen den 7:e december lö 13:00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback