Jag är bäst!

Alltså herre jösses vad jag är grym. Jag hade två presenationer i skolan idag och båda vad så jävla bra att lärarna inte hade något negativt att tilläga under utvärderingen. Mitt sinne för detaljer och perfektion lönar sig gott folk. Jag är så glad att dessa stora arbeten är över, som en sten fallit från hjärtat.

Igår var jag i Södertälje med klassen och kollade på en basketmatch mellan Telge och Marbo. Det var obligatorisk närvaro och vi fick prata med Telges tränare, coach och klubbansvarig både före och efter matchen. Givande diskussion men basket är verkligen inte någor som intresserad mig till 100%. Alla kan inte alltid vara nöjda men jag hoppas på mer spännande sporter i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback