Acne Jeans

Efter att ha varit ledig från skolan igår (eller ledig och ledig, jag jobbade några timmar istället) är det dags för föreläsning igen. Kl 13.00 ska jag vara i skolan och innan dess ska  hinna med en del ärenden. Jag ska:

1. Ringa några viktiga samtal
2. Åka till apoteket och kolla nån medecin + köpa
flourtabletter (gott, fräscht och bra för tänderna)
3. Åka in till stan och kolla Acne rean som startar idag kl 07.30

Sen vad det nått mer men de har jag redan glömt bort, trots mina "kom ihåg"-lappar. Dags att sätta fart med dagen, första stopp; duschen.

image314

Kommentarer
Postat av: bella

kanske ses på friskis någon dag! jag var också där igår samtidigt som du, fast på gymmet! :) dock såg jag icek dig.. men nästa gång!

2007-08-30 @ 16:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback