Vakna med the Voice

image71

Det finns inget bättre än att äta frukost framför
Vakna med the Vocie på kanal 5. Så sätt på tv:n, mellan kl 06.30-09.00, och njut av både musik och andra roligheter som händer där. Nu ska jag tillbaka till soffan och äta en tallrik vaniljyougurt med den goda "jag-vet-inte-vad-den-heter" müslin och digga Özz. Skönt med en liten slapp morgon idag, ställde mobilalarmet på 8.30 (för att hinna se 30min av  Vakna med the Voice) men vakande redan kl 7.20. Ska till skolan en snabbis kl 11 för ett kort litet möte med min handledare. Sen ska det hem och pluggas och försöka friskna till så pass mycket att jag kan börja träna igen, längtar!

Glöm inte att bortsa tänderna mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback