Underbar morgon

Tog mig en sovmorgon i mårse, men blev väckte av min prins kl 9.45 när han ringde. Kan ni tänka mig att han vaknade för mig?! Han väckte mig ur de den mest fruktansvärda drömen ever. Drömde att hela familjen var på solsemester i Irak och vi stanande där ett par månader för att verkligen uppleva landet, fråga mig inte varför. Hur som helst så vaknade vi en morgon av att det stormade in massa soldater i vårt hotellrum och tillfångatog mig. De sa att jag hade varit i landet tillräckligt länge för att börja arbeta för dem också släpade med mig till ett tvätteri där jag var tvungen att slavarbeta. Usch vilken hemsk dröm, tur att Alexander ringde och väckte mig från den. Å vad glad jag blev när jag upptäckte att det bara var en dröm. Puhh! Nu håller jag på att lagar en underbar brunch. Det är underbart fint väder ute, jag har en underbar lyckokänsla i kroppen och jag vet att det kommer att bli en underbar dag.

Vad ska ni göra för något denna lördag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback