Önskelista; student och födelsedag

Nu är det väldigt många som nyfiket börjar undra vad jag önskar mig i studentpresent torsdagen den 14 juni. Gud vad jag tycker att det är svårt att svara på den frågan! Några veckor senare, den 7 juli, fyller jag 20år så jag nöjer mig med att skriva en önskelista.


Utan inbördes ordning...


♥ Efva Attling smycke i silver/vitt guld 

    efvaattlingstockholm.com

♥ Digitalkamera

   Liten och smidig

♥ Pandora berlocker

    pandorashop.se

   Ej armband/glasberlocker

♥ Sex and The City boxen
    Hela serien, säsong 1-6


♥ Smyck från Kyss Johanna
    kyssjohanna.se
          

♥ Singstar kit

    singstargame.com


♥ Prenumeration på veckotidningar

    Cosmopolitan och Glamour


♥ Inredning till rummet

♥ Pengar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback