He didn´t have mercy

Nu får alla tycka synd om mig, tycker jag! Efter den långa dagen i skolan bad jag till gud om att han skulle vara barmhärtig gällande simpasset på eftermiddagen, men han hörde tydligen inte mina böner. Förutom att vi var tvungna att simma en väldigt massa metrar så körde vi en serie där syftet var att få upp flåset genom att andas så lite som möjligt. Hur går det ihop lixom, flåsa utan att andas?! Hehe, nämen skämt o sido så skulle vi simma följande:

"Flås serien"
300m - 3-takts andning
200m - 5-takts andning       x 4 varv
100m - 7-takts andning

Ni kan inte fatta hur sjukt jobbigt det är om man är drottningen av 2-takts andning!!! Nu ska jag äta så jävla mycket mat och sedan lägga mig i soffan och inte resa mig därifrån fören jag måste gå upp och borsta tänderna.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag tkr verkligen den ser supersöt ut :)

Postat av: Johanna

hehe ja det gör jag :)
ska bli såååå skönt

2007-04-23 @ 21:09:58
URL: http://englaavakt.blogg.se
Postat av: Johanna

jag går på riddarfjärdens gymnasium..
får väl se hur många skivor jag går på.
dom flesta av mina kompisar slutade förra året.
men min egen ska jag gå på & säkert några fler :p
nej det har jag inte & har verkligen panik.
vill ha en fin klänning som jag trivs med..
känns som jag aldrig kmr hitta någon...
går du också gymnasiet eller hur gammal är du ?

2007-04-23 @ 21:51:42
URL: http://englaavakt.blogg.se
Postat av: Johanna

aha då är du lika gammal som mig då :) är också 87a.. men valde fel linje & gick det ett år men insåg att jag ville byta & kunde då inte hoppa in eftersom det var så mkt praktiskt jag missat :p
men det sköna med att alla andra tog förra året är ju att de kan komma på ens egen student :p haha

hehe jo jag längtar också jättemkt..
är riktigt riktigt skoltrött.
men vill hitta en fin klänning.. sen kan det blir studentdagen :p

2007-04-23 @ 22:50:50
URL: http://englaavakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback