Glassigt

Idag känner jag mig lite piggare, weee! Fortfarande ont i halsen, känns typ som jag sväljer rostiga spikar, men som sagt det är på bättringsvägen. Tänkte försöka lämna lägenheten för första gången på 48h och se om jag kan ta en promenad i det fina vårvädret. Himlen är oskyldigt blå och solen skiner men när jag sneglar på temometern står den bara på 7°C. Får bylsa på mig en massa kläder så att jag inte drar på mig yttligare en förkylning som kanske lurar runt hörnet. Promenaden är planerad in i minsta detalj då jag inte haft något anant för mig de senaste dygnen, det bär först iväg till skolan där jag ska lämna mina bild-arbeten, sedan ska jag till mitt skolfack och hämta ett projektarbete jag ska läsa till semenariumen som startar nästa vecka?! Ska passa på att prata lite med mina tränare när jag ändå är i skolan och så får man se om några andra filurer har lust att byta några ord med mig eller om de flyr mig som pesten... nobody want´s to be sick! Torget nästa, ska kika in i mina 2hand butiker och se vad som är nytt och när ag ändå är på torget ska jag passa på att storsa runt där och fördriva några minuter. Kanske träffar man någon man inte träffat på länge?! Chanserna är ju rätt stora då det är lilla Motlaa vi pratar om. Ska sedan bege mig hemmåt, läsa lite i kemiboken, kanske sätta på en tvättmaskin och städa upp lite innan jag återigen bänkar mig framför tv:n. Ikväll är det Roomservice med Carro Gynning, Grey´s Anatomy och så Fråga Olle med Patrick Ekwall och Caroline af Ugglas.

Men först alltid en dusch, inte lukta usch står högt i kurs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback