Rödluvan

Har letat och letat och letat... och letat lite till! Jag är ute efter en läcker röd kappa att vira om mig i höst/vinter mörkret, men det finns juh ingen. Ok, det är klart det finns, ja menar det bokstavligen kryllar av röda jackor idag, men det finns ingen som jag vill ha, ingen som uppfyller mina krav.
Letandet går vidare...

Ny regering, spännande!

Helgen var helt underbar. Firade älsklingens 20-årsdag med partaj i Sthlm, väldigt lyckat...det är han värld! Mäkta imponerad av att du tordes hoppa, du e så cool!
Min söta tårta blev väldigt smaskig och uppskattad.

Idag på Sh A, när vi hade valdebatt i klassrummet, svimmade en tjej. Det värsta var att det tog jätte lång tid innan hon vaknade och vi blev tvungna att kalla på ambulans. Otäckt!

Förlåt Carro, vi som skulle träffas i helgen. Blev inget av det tyvärr, hade fullt upp som vanligt. Jag ska verkligen gottgöra detta! Miss you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback