Mer lista

Eftersom det blivit en hel del listor den senaste tiden har jag helt enkelt valt att starta en kateogri som heter "Sandras Listor", där finns alla möjliga listor samlade (and it will be more!).

Kött eller fisk: Fisk är underskattat och det gillar jag om det tillagas på rätt sätt
Drink eller shot: Shot
Öl eller vin: Vin
Kaffe eller te: Te
Kort eller kontant: Kort (kommer inte ihåg senast jag hade kontanter)
Dusch eller bad: Bad
Pumps eller ballerina: Pumps, ingen tvekan
Svart eller vitt: Svart
Winnerbäck eller Lundell: Winnerbäck
Paris eller Nicole: Oj, svårt val. Men det får nog bli Paris, enligt Camilla är jag släktens lilla fröken Hilton. (Men Nicoles stil vinner överlägset, synd bara att hon är för smal)
TV eller film: Film
Morgon eller kväll: 50/50
Hälsomat eller skräpmat: Hälsokost
Gucci eller Dior: Det är ju som att välja mellan sina barn
Jul eller nyår: Julafton
Europa eller amerika: Europa
Gym eller joggingspåret: Hmm, båda funkar för mig
Gillar någon annan dig just nu: Gillar och gillar, jag älskar Alexander
Din signaturdoft: Light Blue by D&G
Vad är sexigt hos en man: Humor, självförtroende och utstrålning
Vad är osexigt hos en man: Överdriven eller underdriven självsäkerhet
Har du varit riktigt kär: Ja, Alexander är nog den första som jag vart riktigt kär i, (sorry)
Ditt längsta förhållande varade: Ungefär 1,5 år
Vill du gifta dig: Självklart vill jag det
Vad anser du om ditt lands politiker: Mycket snack och liten verkstad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback