I <3 frågeformulär

Finns mängder av frågeformulär att svara på och jag tycker det är lika roligt var gång det dyker upp! Snart känner ni mig bättre än vad jag känner mig själv.

One three hill eller O.C: Jag tror att min kära granne Maria kan svara på den frågan
Ute- eller hemmakväll: Svårt val, men jag föredrar nog en mysig hemmakväll
Salt eller sött: När? Var? Hur? Salt mat, salt vatten, sött godis
Lyx eller budget: Konsten att kombinera these two is fashion!
Sommar eller vinter: Älskar alla svenska årstider
När är du född: 7 juli 1987
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mina neonfärgade pyjamas shorts
Favoritresturang: Thaiboat
Drömväska: Birkin
Har du barn: Ser det ut som det eller?
Födelseort: Stockholm
Smeknamn: Sessan eller Flachsan
Favoritfärg: Rosa
Drömprins: He´s namn is Alexander
Har du varit kär: Jag är kär!
Maträtt: Asiatiskt
Favoritdryck: Vatten och wine cooler
Favoritblomma: Ros och Förgätmigej
Tycker inte om: Krig
Senaste sjukhusvistelsen: ... stoppade Dr. Miller ner en lång slang, med inbygd kamera, igenom nästan för att kika i min hals.
Vad gör du när du är uttråkad: Hittar på något roligt
Missbrukar: Te
Vad retar du dig mest på: Mitt kontrollbehov av min garderob där allt måste vara vikt eller innhängt i färg- och storleksordning
Läggdags: Efter 100 höjdare
Skostorlek: 38
Syskon: Storebror och lillesyster
Favoritpålägg: Avokado med keso och salladskrydda
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 kr till välgörenhet, vem skulle få dina pengar:
Definitivt Cancer- och Trafikskadades Riksförbund
Vilket är det vackraste ordet: Tindra
Bästa bok du läst: Sushi för nybörjare av Marian Keyes
Favoritparfym: Light blue by D&G och Be Delicious by DKNY
Gillar du snö: Det är vackert och mysigt
När  köpte du något till dig själv senast: Köpte en röd kappa för inte så länge sedan
Vilken film såg du på bio senast: World Trade Center
Senaste köpta skivan: Skiva? Nu lever vi på 2000-talet
Favoritgodis: Söt/sura melonklyftor (finns att köpa i få utvalda livsmedelsbutiker)
Studier eller jobb: Triathlongymnasiet i Motala i ett par månader till
Innerstad eller lite ort: Har fått det bästa ut båda världar kan man säga, men trots allt... född storstadstjej=alltid storstadstjej!
Nytt eller vintage: Mix-n´-Match

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback