Frågeformulär

Vad heter du?
Sandra
Vad kallas du?
Sessan och Flachsan
Var bor du?
Stockholm, Tyresö / Motala, Duevdal
Beskriv din stil med fyra ord?
Romantisk, stilren, högklackat och avslappnad sportig
Vilka är dina favoritbutiker?
Secoundhand is my life!
Vilken är din favorit designer?
Michael Kors
Vad är din favorit i höst?
Ankelbootsen och den röda kappan
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Det vågar jag inte ens fundera på, fy, nästa fråga tack!
Det dyraste respektive det billigaste plagget?
(Förutom min vita vinterpäls från USA och Goosen)
Mina No.l.ita jeans för 1800:- / En 2hand väska för 10:-
Brukar du tröstshoppa?
Tröstshoppa är för mesar, jag har infört "every-mood-shopping"
Högklackat eller långklackat?
High heels, baby!
Drömväska?
Birkin
Vilket blir ditt nästa köp?
Något snyggt som jag springer på i stan
Favoritblogg?
Carros, hon skulle kunna bli en sjukt bra krönikör
Vem/vilka är din/dina stilikoner?
Utan tvekan Kate Moss
Vad vill du jobba med i framtiden?
Inredningsarkitekt
Favorit plagg just nu?
Min röda kappa
Favoritaccessear?
Skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback