En till lista

Personfakta
Namn: Sandra
Kön: Kvinna
Ålder: 19
Längd: 171,5
Smeknamn: Sessan, Flachsan, Flachsy
Hårfärg: Brunett
Ögonfärg: Blåmelerade

Har du någonsin
Ätit
sushi: Yes, and i love it
Stått på scen: Det har hänt, blivit en del teaterpjäser i skolan och en modevisning
Varit ihop med någon som varit otrogen: Alltså det vet jag inte, men jag kan tänka mig det
Klättrat i berg: Klättrat med cykel i berg
Sett vita huset: Nope

Antingen eller
Kallt eller varmt: Varmt
Spets eller satin: Satin
Svart eller rött: Rött
Regn eller snö: Snö
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: En fin höst då solens sista strålar värmer och löven är härligt brandgula
Matte eller engelska: Matte

Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: O yes
Vet den om det: Jaa
Vad tittar du på hos en man: Utstrålningen och skorna

Inom de 48 timmarna
Kramat någon: mm
Kommit sams med dina föräldrar: Är alltid sams med mina föräldrar
Bråkat med en kompis: Nej


Gillar du att
Ge kramar: Jaa, det gör jag
Ge massage: Nja, bara åt Alexander
Gå promenader i regnet: Nej verkligen inte. Då ska man sitta inne och mysa med älsklingen framför en bra film och levande ljus

Övrigt
Vad gjorde du förra sommaren: Sola, bada och träffade Alexander
Svär du för mycket: Det händer, men inte för mycket
När duschade du senast: Igår kväll
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Rosa mjukisar
Vilken låt lyssnar du på just nu: Idol reprisen går på tv:n i bakgrunden, Markus sjunger "Are you gonna go my way" med Lenny Kravitz
Vad är bredvid dig just nu: Brunchen
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Skrivbord?! På mitt barköksbord finns en fruktskål och högtalarna till datorn
Vad var det sista du åt: Världens godaste Cheescake med mango- och hallonkompott hos Emmie igår
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Alexander
Har du en lavalampa: Nej, fulaste lampan som gjorts
Hur är vädret just nu: Halvklart och 14 grader
Vad gjorde du igår kväll: Hade en urtrevlig kväll hos Emmie
Vem pratade du sist med på telefon: Alexander
Vad gör dig glad: Min familj, Alexander, mina vänner, shoppa och resa
Vart skulle du vilja du åka: Jorden runt
Vill du ha barn: Ja, det vill jag
Vad ska dom heta: Hon ska heta Tindra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback