Utmaning

Jag har fått en utmaning av min egen mamma, mycket intressant. För att slippa så mycket text fyller jag i mina egna svar efter min mammas, med fet stil. Kom ihåg: Sandras svar - fet stil!


Fyra saker om mig - Saker som du kanske eller kanske inte vet om mig.

A) Fyra jobb som jag haft
1. order/inköp:  LabKemi/Sigma-Aldrich - Coop Extra
2. allt i allo:  Säkra/lås-larm-galler - Simtränare
3. Postgirot - Svalling´s konditori, café
4. kiosk

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1.  Pretty women - Dagboken
2.  Beck - Sex & the City boxen
3.  Ivenho (på nyårsdagen undra om det blir samma slut) - Ivenho
4.  Den gröna milen (tror den heter så) - Grease

C) Fyra platser jag har bott på:
1. Tyresö - Tyresö
2. Vendelsömalm/Handen - Fornudden, Tyresö
3. Sågen/Handen - Charlottenborg, Motala
4. Sköndal - Duvedal, Motala

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1.Prison Break - Grey´s Anatomy
2.Efterlyst - Ugly Betty
3.Lost - O.C
4.TV 4 Nyhetsmorgon - Alla inredningspogram

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Alcudia - 7ggr Mallorca
2. 3 ggr USA - USA
3. Rhodos - 2ggr Spanien
4. Arginigin - Thailand

F) Fyra Webbsidor jag besöker dagligen:
1. www.aftonbladet.se -
www.aftonbladet.se
2. www.flachsan.blogg.se - www.blogg.se
3. www.hitta.se - www.hotmail.com
4. www.hemnet.se - www.asos.com

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Thailensk mat - Asiatiskt
2. grillat: kött, fisk, korv, kyckling - Grillat
3. helstekt oxfilé med god pot. sås - Helstekt Oxfilé á la pappa
4. Lax med skagenröra - Lax med romsås och gratenerad potatismos

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. sol sem med familjen - Vart som helst med Alexander
2. något trevligt SPA med vänninor (inkl LYX kurer) - På sol sem med familjen
3. shoppa på stan (med plånkan full av pengar) - Shoppingrunda med Hanna
4. hemma och renovera köket - I sängen

I) Fyra vänner jag utmanar att svara:
1. Sandra - Alla som läser detta!
2. Linn
3. Katja
4. Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback