Nu är det jul igen

Julfavoriter
Favorit julsång:
Wham - Last Christmas
Favorit julprogram: Kalle Anka & Co. på julafton
Favorit julfilm: Nötknäpparen
Favorit jultv kalender: Mysteriet på Greveholm
Favorit juldoft: Glögg och kanel
Favoritsak att göra under julen: Baka julgodis

Jultraditioner
Vilka färger dekorerar du din julgran i? Alla möjliga färger, men på sista tiden har jag fått designa julgranen och då har det blivit i ett tema, typ allt i silver.
Vad äter du till julmiddag? Allt på julbordet
Går du till kyrkan på julafton? Nej
Vad gör du under högtiden? Träffar släkten och äter massa god mat
När sätter ni upp julgranen? Dagen innan jul, när det är sån här uppesittarkväll på tv.
Brukar du dekorera fönstren eller självaste huset med ljusslingor? En lite ljusslinga runt balkongräcket brukar vi alltid ha. Men hujeda mej vad fult det är när man sprayar fönstrena med fejk snö!

Detta år
Kommer du fira med familjen? Yes of course
Kommer du gå till kyrkan? Nej det tror jag inte
Kommer du baka? Klart jag kommer
Kommer du ge bort julklappar och julkort? Klart jag kommer

45563-346

Nu är det 26 dagar, 7 timmar, 32 minuter, 14 sekunder kvar till julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback