Morgonstund

Lördagmorgon och vädret i Motala är kasst, regnet bara vräker ner. Tur att frukost är så gott och att jag har en ny lista att fylla i, annars hade jag krupit ner under täcket och läst en bok.

45563-262


Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: förväntansfull
Favoritgodis: choklad/
gele hjärtan
Är det nåt du absolut inte äter: jag tror inte det
Kläder just nu: endast undies
Musik just nu: ingen, lyssnar på nyhetsmorgon
Vad sa du senast: "men då ses vi senare ikväll då, ha en bra dag på jobbet!"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: glamurösa 50-talet
Sommarplaner: inget planerat
Fisk eller badkruka: delfin
Längd och vikt: 171cm och 59kg
Hur många kuddar sover du med: 2st
Favoritväder: varmt medelhavs klimat
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Alexander, vatten och kokosolja
Spelar du nåt instrument: no
Morgon- eller nattmänniska: både och
Sparare eller slösare: 50/50
Vem är viktigast för dig: familjen
Bästa film: väntar jag på att få se
Tror på liv på andra planeter: ja det tror jag (och är inte det typ bevisat eller?)
Kommer du ihåg din första kärlek: ja
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet, men man kan vell misstänka!?
Tror du på mirakel: nja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: allting är möjligt
Ser du dig själv som tolerant mot andra: inte alltid
Ser du på kärleken som ett misstag: absolut inte, men sen finns det ju undantag
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3st varav ett adopterat
Bio eller promenad: bio
Är du kittlig: inte särskillt, men det skiftar med humöret
Snarkar du? nej
Stjärntecken? kräftan
Rädd för insekter? inte särskillt
Äckligaste insekten: nått som är farligt
Största svaghet: shopping
Det här är jag bra på: reta gallfeber på människor
Bästa bok? Martina Haag´s böcker
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? att kunna kontrolera tiden
Vad vill du jobba som? arkitekt har alltid varit en dröm, men just nu funderar jag också lite på journalist
Chips, morötter eller godis? allting
Pizza eller hamburgare? lätt pizza
Skriver du dagbok? räknas träningsdagbok?
Har du nån flickvän/pojkvän? Alexander
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Inte piercing, för bökigt när man håller på att träna. Tatuering på något mindre synligt ställe är ingen omöjlighet.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) städat
Gungar du på stolen? slutade med det på högstadiet
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? det kanske jag skulle kunna få för mig
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster när jag skär i maten och höger när jag skyfflar
Hur är din drömtjej/kille? drömkillar, är bara drömmar I like the real thing, då är ingen perfekt
Hur många syskon har du? en storebror och en lillesyster
Vad är du mest rädd för? att jag inte kan göra det jag vill
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? om det behövs
Gillar du att sjunga? kan stå och vejla lite i duschen när ingen är i närheten
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? naturkunskap pga av den breda grunden när jag ska söka vidare (till arkitektur)
Anser du att du är stark? ja
Brukar du sola? ja
Vad gör du om du får hicka? skrattar åt mig själv
Röker du? nej, vidrigt
Snusar du? Snusläpp? no way
Använder du knark? dagligen, kärlek är så vitt jag vet en drog!?
Kaffe, te eller inget? te
Har du en besatthet? yes sir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback