Lika som bär

Jag har vilat hela dagen, inte ens gått utanför dörren i hopp om att alla sjukliga baciller i min kropp ska tröttna på att ha tråkigt och försvinna. Krukset när man vilar och tar det lungt en hel dag är att man inte är särksillt trött när man borde gå och lägga sig. Nu är klockan halv tolv och John Blund har inte synts till. Men med tanke på att jag slumrat flera gånger under dagen så är det kanske inte så konstigt... hur som helst ska jag strax kura ner mig i sängen och läsa lite webbdesign, då borde jag ju somna ganska snabbt!?

Är det någon som vet om det är bra att sova med sockor på sig när man är förkyld?

Är det bara jag eller ser ni också en viss likhet mellan den svenska artisten Anders Wendin (sångare i Moneybrother) och den amerikanska skådespelaren Patrick Dempsey (McDreamy/Dr. Derek Shepherd i Grey´s Anatomy)???
45563-34845563-347
Patrick - Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback