I badrumsskåpet

Det finns en hel del saker i mitt badrumsskåp men här saker är små favoriter som jag annvänder mer ofta:


* Fludent flourtabletter - min drog, är helt beroende
* Labello orginal - ett måste i min handväska, särskillt nu när det är kallt ute
* Wella System Professional (spray + mousse) - formar och håller mitt hår på plats
* D&G light blue - min signaturdoft


* Garnier body cocoon - skyddar min hud efter alla klor angrepp
* LdB vitalizing milk - tillför min hud fukt  (mammas signaturdoft)
* Sunsilk brown - perfekt fukt och skydd för mitt bruna hårsvall


* Dior hydrea move - dagkrämen D
* D&G refreshing body gel - luktar såå gott
* Vitamin E spray - sprayen från The Body Shop är suverän, man känner sig ren & fräsch
* Clinique ansikts serie - helt underbar att använda innan man går och lägger sig


* LdB bronze -  färgad dagkräm med klass
* Lancôme Juicy Geleé - rena lyxen för läpparna, har fin nyans och luktar himelskt
* Lancôme Définicils mascara - för snygga fransar som inte klibbedikladdar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback