Sandras favoriter


Här är några av mina favorit produkter som jag helst inte vill klara mig utan:


 
Först och främst denna söta necessär från
H&M med tillbehör i samma mönster. Särskillt gillar jag borsten och den lilla fickspegeln som har den där gamla porslins looken.
                 


Denna gudomliga produkt från Make Up Store gör mig knäsvag. Ansiktskrämen går visserligen bra att annvända året om men eftersom den tillhörande kylväskan gör att krämen håller sig sval i handväskan och doften påminner om en sommaräng vill man inte annat än att ha den en varm sommardag efter stranden. Är det inte fantastiskt att den söta lilla kylväslan är i rosa?!



Efter ett tips från en vän började jag annvända ACOs maskaror och nu kan jag inte leva utan dem. Finns både i svart och brunt och jag har minst två stycken i varje färg hemma, in case one of them disappear. Jag förstår att vissa kan vara lite misstänksamma, som jag var i början, att produkten inte håller måttet med tanke på alla spacade maskaror som både förlänger och krullar ihop ögonfransarna. Men jag kan garantera att denna maskara är kanon på alla sätt och vis och har inte svikit mig till skillnad från andra märken som inte alls håller löften om att mina fransar ska bli dubbelt så långa... bullshit!
Kom ihåg att ge den bruna maskaran en chans, det ger en fräsch och neutral look under dagen!



Tinted Daycreme LdB är en lätt tonad dagkräm som innehåellr vårdande E-vitamin. Vad ska jag säga? Känner man sig lite grå och trist när man vaknar upp på morgonen nu innan solen har kysst ens ansikte blir det garanterat bättre med denna produkten i fejan. Den är som sagt lätt tonad vilket gör den lätt att appelicera utan att få fjortis-kanter längst käkbenet. Man glömmer lätt bort att man har den på sig eftersom den blir ett med huden och låter huden andas under hela dagen. Spring och köp!



Make Up Store´s fantastiska löspuder i små gulliga förpackningar gör dagen till en fröjd. Lätt att appelicera och ger ett proffsigt resultat på bara några drag. Se till att ha bra borstar hemma, det gör både dig och din hud gott!



More pink dreams...Love it!
Labello pearl shine, Face stockholm Nektar och Maybelline´s shiny licious gloss...Love it!



Tror ni jag kan överleva en hel dag utan en Labello i handväskan??
Ehh...okeyrå, överlever gör jag vell nog men tror ni att jag vill överleva en hel dag utan Labello i handväskan??
SVAR: Nej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback