Stockholm i mitt hjärta...

...låt mig besjunga dig nu,
åldrad i ungdomlig grönska,
öarnas stad, det är du!
Av städer jag känner i världen
är du den stad som fått allt.
Genom Mälarens kärlek till havet
en blandning av sött och salt.


Nu befinner jag mig äntligen hemma i Sthlm. Okey, jag måste erkänna att hemma är faktiskt i Motala med. Fast nu är jag hemma-hemma! Weey!

 

Ska bli helt underbart att tillbringa några veckor här tillsammans med gamla/nya vänner och bekanta, jag bara längtar tills att få träffa allihopa.

MEN jag kommer sakna Varamon och allt som hör sommaren till i Motala, men jag lovar, alla glada filurer, att jag kommer att vara lite i Motala också... trots allt är ju läget detta; "Somliga har... ett år kvar..!!"
Visst är det underbart att "somliga" i detta fallet är jag, guú vilken tur!! 

Hälsning till Elin, Olle, Filip, Einar, Linda, Elin, Maria och Coffer m. fl.: Ni är varmt välkomma till mig i sommar (särskillt när det är Allsång på skansen)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback