Reggae



Igår gick den 2:a, för oss den 1:a,  studentskivan av stapeln. Vi dissade den första festen för att ha våran mysiga klassfest, det var ju ändå ett rätt trist tema... SPORT! Ingen utmaning att klä ut sig i sportkläder!

Anyway var gårdagens tema Reggae... allt rött, grönt och gult som fanns i garderoben åkte på för att sedan avsluta outfiten med lite fräna ansiktesmålningar a lá Gustav och Lohoff. Jag och Elin såg ut att vara systrar till Bob Marley, sweeet duuude!



Partyt hölls på Baltzar och det var ett riktigt drag! Alla såg ut som värsta Jamaica invånarna, coooooola!!
Kvällen var helt klart lyckad och jag ser redan fram emot kvällens bravader så det är tema 50-tal. Jag har bestämt mig för att klä mig i en gul klänning a lá Frenchy i Grease. Såå söt hon är!
Ni får se reslutatat samt läsa en sammanfattning av kvällen under morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Erik

underbar kväll vi hade...

2006-06-05 @ 18:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback