Let me entertain you

45563-114 Självklart får du de Mr. Williams, självklart får du det!
Let you entertain me, please!!

Alltså, helt plötsligt ska man på Robbie Williams konsert på Ullevi på lördag. Härligt!
Jag blir lite pirrig bara jag tänker på det, jag ska se superstjärnan live... på Ullevi... i Göteborg... på lördag... Alltså, nu på lördag!! WoW!
Jag ska få gunga/sjunga med till låtar som "Tripping", "Advertising Space", "Sin, sin, sin", "Radio", "Feel", "Come Undone" m fl. Ska börja plugga in alla låttexter nu med en gång, så man kan lixom!

(Info från 
Wikepedia)
Robbie Williams eller Robert Peter Williams föddes den 13 februari (dagen innan alla hjärtans dag!) 1974, detta betyder att han idag är 32 år, 4 månader och 16 dagar gammal (kan det stämma?!). Han växte upp i Staffordshire, England.
Han var från början medlem i pojkgruppen Take That men sparkades, trots stora framgångar. Istället för att sjunga festande han så mycket att hans vän Elton John skickade in honom på drogrehab. När han kom ut därifrån inledde han en solokarriär i mitten av 90-talet. Det var inte föränn "Angels" kom som han blev riktigt stor. Han fick också en stor hit med låten "Kids? tillsammans med Kylie Minogue. I England är han den artist efter Beatles och Led Zeppelin, som haft flest raka listettor. I USA fick han sin första framgång med sången "Rock DJ". Han är nu känd som en stor underhållare samt Europas mest framträdande manliga artist.

Jag hoppas verkligen England vinner sin match i kvartfinalen, annars hotar Robbie Williams med att skippa konserten pga. att han kommer att vara helt förkrossad. Heja England, heja Svennis, heja England!!
Och om han nu spelar så hoppas jag att hans omtalade entré ska vara något utöver det vanliga, jag menar det är inte varje dag man får se Robbie Williams göra ett livsfarligt bungyjump från 26 meters höjd. Vid turnépremiären i Dublin tvingades han avbryta det dramatiska hoppet, men det skulle vara häftigt om han klarade att genomföra det på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback