About me...

Lyssnar just nu på: Mig själv nynnande på någon låt som jag inte riktigt vet var jag fått ifrån...
Jobbigaste skolämnet: Fysik B
Favoritcafé: Hugos
Favorittidning: Cosmopolitan
Största som händer i sommar:
Peace and Love i Borlänge där den bästa musiken samlas!
Favoritplagg i garderoben just nu: En karamell klänning från Roxy och mina korta vita shorts
Längd: 172
Byter gärna garderob med: Ashley Olsen, tack
Vanligaste färgen på mina kläder: Have all the colors
Sommar kommer jag gå klädd i: Bikinis och klänningar
Men absolut inte i: Hotpants och magtröja a lá 98
Jag doftar: Be Delicious by Donna Karen NYhe
Favoritmodellen just nu: Elsa Hosk
Byxa eller kjol? Byxa men helst klänning
Så många skor har jag: Way to many
Sminktips till allmänheten: Less is more
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Svår fråga... den överlåter jag till min stylist
Senast utlästa bok: Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak av Pigge Werkelin
På rasterna i skolan: Minglar
Mitt rum kan beskrivas som: En garderob
Mig själv med tre ord: Snygg, sexig och singel
Jag tränar: Konditionssporter
Jag ville bli när jag var liten: Sjöjungfru
Linje på gymnasiet: Natur
Funderar på att plugga i framtiden: Läsa arkitektur och design

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback